Gadget Terbaru, Gile Gempak!

Wow! Ada gadget terbaru ni. Memang canggih! Semuanya di kawal dengan menggunakan isyarat tangan je. Jom tonton dulu.

Nama gadget ni MYO. Satu produk keluaran ThalmicLab. Nang Hebat! Dapat sebiji ni best ni.hehe Sesiapa yang nak preorder boleh buat tempahan di GETMYO. hehe

Oh ya! Kelmarin saya ada purchase satu produk ni. Produk digital! Semasa aktif menjana pendapatan di internet pada tahun 2011, banyak juga produk digital yang saya beli untuk meningkatkan pengetahuan saya. Yalah, nak menjana pendapatan di internet ni pun perlukan pengetahuan. Bukan boleh main redah je. Kalu redah, tu yang jadi join program scam yang bukan-bukan.

Saya nasihatkan cari guru dan belajar. Dan jangan takut nak melaburkan duit untuk ilmu ni. Nak yang free memang ada tapi tak lengkap. Sebab bila kita timba ilmu dengan orang yang berpengalaman, kita dapat tahu teknik-teknik yang berkesan untuk menjana pendapatan di internet.

Aha, saya nak cuba menjana pendapatan dengan Clickbank pula. So saya dah dapatkan Teknik Clickbank dari Bro Zyan dan juga Teknik Simple Clickbank dari Bro Raja Kamil. Ohsem man..! 🙂

Leave a comment